Tuesday, 12 June 2012

I Luv My Job !


                Wuhuuu ini adalah entry label baru berkenaan my job !! okey sebelum korang pelik apakah profession aku, better aku inform sebelum korang berteka-teki.. (eceh bajet mcm hebat jer kan..) keje aku sekarang ialah seorang writer !! yeahh writer , baru rasa gah skit compare to reporter @ journalist.. tp bukan nak story apa perbezaan writer/ reporter / journalist sebab job tasknyer tetap sama.. but please korang jangan tanyer aku writer untuk paper @ magazine mana.. itu adalah rahsia dan adalah salah untuk aku memberitahunya disini. Melanggar akta kewartawan jadinya !! #puii

              Dah almost seminggu tak menghadiri apa-apa majlis hiburan , sebab last week aku gigih berpuasa.. so petang ni saje nak menyibuk kat majlis beramah mesra bersama pelakon, untuk drama bersiri akan di tayangkan kt tv3.. Antara artis yang akan ada nanti ialah pelakon cantik manis Izara Aishah, Erry Putra, Zain Saidin ( pelakon yang tgh gossip dgn Che Ta kiter ) , kekasih Shila Hamzah , Shaarnaz Ahmad dan ramai lagi lah !  sebab petang ni ada dua buah drama yang akan di launch , so memang ramai laa kot pelakon yang akan ada..  



             Nak tahu drama apa, tunggu entry akan datang yer.. !

No comments:

Post a Comment