Thursday, 14 June 2012

Drama Baru @Tv3 !

 
         * pelakon-pelakon 'Naziha' *
        Okey hari tu aku dah bagitahu yang Tv3 ada drama bersiri baru nak di launch.. Inilah dramanya !! Satu untuk slot Zehra berjudul  ‘ Naziha ‘ menampilkan pelakon cantik Izara Aishah , Zain Saidin , Erry Putra dan ramai lagi laa.. Dan satu lagi slot Lestary yang menggantikan drama 3 Janji ( alaa yang Lyana jasmay berlakon tu) berjudul ‘ Bukan Bidadari’ , pelakon2 nya ialah Shaarnaz Ahmad, Sara Ali, Fyza Elite, Azlee Khairi ( pelakon citer Marhabbah )  dan seorang pelakon baru Nad zainal ( serius aku tak kenal lagi pelakon ni)
* pelakon -pelakon 'Bukan Bidadari*
  So pada peminat drama melayu jangan lupa tonton drama Naziha yang akan bermula esok jam 9mlm dan drama Bukan Bidadari hari selasa depan !! Pada aku drama Naziha bakal meletup seperti drama2 lakonan Izara sebelum ni ‘ Soffiya’ ( drama yang izara jadi jahat tu ) dan ‘Vanilla Coklat’  . Sebab jalan cerita ni macam strong..  Dalam cerita ni Izara jadi mangsa dek kerana kecantikan yang di milikinya dan banyak dugaan hidup yang dia kene tempuh.. Aku rasa 1st time ko Izara dapat watak mcm ni..   So nak tahu lebih lanjut korang kene tonton laa yer ! aku gerenti ramai peminat Izara akan bertambah suka dengan minah yang cun melecun nihh…

~ Nah untuk korang yang minat Izara boleh tatap gambar dia !

            

No comments:

Post a Comment