Thursday, 11 October 2012

Demam Adam & Hawa !


Dimana-mana semua orang asik bercerita pasal drama bersiri yang tengah ‘berhantu’ kat Astro Mustika HD,  ‘Adam & Hawa’.. Disebabkan aku tak amik pakej HD tu so aku tak dapat laa nak tengok Aaron Aziz berlakon dalam drama tu.. =(  Mula-mula tu frust laa jugak sebab tak dapat nak follow drama tu, tapi lama2 macam leh terima kenyataan.. hehehe macam apa jerkaan??? :p


Tapi disebabkan aku sekarang dah jadi housewife tak bergaji, terpaksalah aku mencari drama2 bersiri yang aku nak hadap bila boring duduk kat rumah kaan.. Kalau dulu , aku suka layan citer Korea kat cd..  Sampai lebam-lebam mata dok melayan citer Korea dari pagi sampailaa pagi balik esoknyaa ..  Kadang-kadang tu sanggup nih tukar2 dengan cd dengan member , yerlaa kalau tak satu keje lak aku nak beli cd.. Cd Korea dah laa mahal kann !!

But now , since dah register kat  tonton.com, aku layan drama2 bersiri kat tonton jerlaah .. So mana-mana episode drama kat tv3 yang aku missed aku just tengok kat tonton jer ! Bagus jugak, atleast ada benda aku nak hadap !

Dan ada yang lagi best !! Last week member aku si Ila yang putih gebu tu , ada laah bagi link untuk tengok drama Adam & Hawa secara on9…  huhuhu masa dia bagi link tu, aku tak save ponn sebab aku pikir ntah bila masa laa aku nak layan citer yang bersiri macam tu, & yang penting kononnya aku tak nak terjebak laa dengan drama tu (yang mana aku tahu Ila dah leleh airmata dok feeling layan drama tu hari-hari ) .. Confirm once dah tersangkut nanti sure aku mengadap sampai tak hengatt dunia..

 Tapi petang semalam , punyalaa bosan tak tahu nak buat apa dah… Aku pun mintak laa balik link nak tengok drama A&H secara on9 tu.. heheh ngadakan time orang bagi tak nak save, bajet tak layan jiwang lahh ! Tapi bila dah dapat link tu …. Hamek ko,  tak sampai 10 minit aku dah tersengih sorang-sorang melayang jiwang… Lentokk laa plak cite nihh ! Patut laa semua orang pon sangkut, kakak aku, anak buah aku yang umur 10 tahun ponn tengok citer ni tersengih-sengih.. huh ! Dasyat koo penangan Aaron …  


Buat masa ni aku baru khatam 3 episod , itupon cuba control kalau ikutkan nak layan sampai malam.. Tapi masa aku layan pon dah petang sangat , takut nanti kene rasuk setan plaak maghrib-maghrib pon layan cite jiwang.. hehehe tunggu aku ada masa nanti akan ku sambung episode seterusnyaaa… Malam-malam kalau Shah ada tak best nak layan sebab dia suka kacau2 aku, nanti ada je dia nak tanye tulaa, suruh buat tu la ni laa.. Potong betull ! So memang waktu siang je yang aman untuk aku layan jiwang nihh.. =D
ok now nak sambung layaan ~ bye !

Untuk korang yang nak layan drama ni sesame dengan aku boleh tengok kat link  ni ! 

4 comments:

  1. hehe cite tu mmg best...sebijik amik dr novel...tu yg best...salam perkenalan dr saya :)

    ReplyDelete
  2. Fiza : hehehe i dah baca novel tp lupe jalan citer.. :D btw thanks following my blog & salam perkenalan !

    ReplyDelete
  3. thanx dear for promoting my link..:)

    ReplyDelete