Wednesday, 19 September 2012

SHILA AMZAH NYANYI @ ASIAN WAVE

Siapa minat Shila Amzah??? Ketuk meja satu kali !! hehe jujur aku buat pengakuan kat sini, aku memang minat kat Shila ni masa dia kat OIAM lagi.. bagi aku walaupon dia muda tapi confident level dia memang dasyat.. Suara dia pun unik takde lagi sama macam artis yang dah ada.. Aku pon pernah jumpa dia in person masa shoot cover untuk majalah YESZ dulu, memang dia jenis happening & happy go lucky ! Mungkin sebab masa tu pon dia remaja giteww.. Tak tahu laa kalau sekarang dah feeling woman kaan.. #eeh puji lebih2 ni aku dapat apa.. :D

Sajer jer nak kasi up penyanyi Malaysia ! Asik sibuk dengan Oppa Gangnam Style jerk kaan.. Macam laa korang kenal sangat dengan PSY tuu..  Kalau dulu Siti Nurhaliza jer yang masuk pertandingan menyanyi kat luar Negara kann, lepas dia, dia , lepas dia , dia lagi.. hehehe Tapi sekarang Siti pon dah malas, kasi can kat artis muda-muda laa kan.. 

Okey aku bagitau , pada korang yang tak tahu... Nanti blur2 pulak tengok video Shila nyanyi kat bawah ni..  (untuk sapa yang x follow p'kembangan dunia hiburan ) Kalau korang nak tahu Shila Amzah di hantar menjadi wakil M'sia untuk menyertai pertanding nyanyian Asian Wave di Shanghai China, bermula dari 17- 26 september. Dan yang bestnyaaaaa Shila antara finalist yang akan bertarung pada 20 September.. Kelasss takk??  

Malas laa nak sembang banyak, korang layan video Shila nyanyi masa kat Asian Wave kat bawah.. Juri2 pon masa tu meremang bulu roma masa dia nyanyi.. Dan lagi sekali aku buat pengakuan jujur , 1st time aku dengar pon meremang bulu roma wehhh.. Tak tahu laa sebab sedap sangat ke  @ sebab rasa bangga dia leh nyanyi lagu cina @ meremang sebab aku rasa sejukkk sangat kat office ni..  * confius jaap * =D  Apapon #Layaaan laa weii 






No comments:

Post a Comment