Tuesday, 3 July 2012

Sekitar PC Anzalna & Neelofa


Semalam aku rasa banyak reporter dan blogger hiburan sibuk nak update pasal kes Neelofa dan Anzalna.. Tak terkecuali aku lah ! actly aku tak terlibat pon tapi tetaaap nak bzz body..  yerlaa alang2 dah follow kes depa dua, nak juga tahu apa endingnyaa kan.. Walaupun jemputan  dari presiden Seniman Zed Zaidi very last minit , tapi tetap ramai reporter turun untuk PC Neelofa & Anzalna petang semalam yang diadakan kat Royal Bintang eCurve yang baru.

Punyerlaa risau takut terlambat, we all ( aku, photographer & sorang lagi reporter ) pkl 1pm we all dah terpacak kat eCurve tu.. Dan bila we all sampai ada laa a fews reporter & photographer dah sampai… So kite orang pun menunggu laa kat luar hall, tunggu punya tunggu sampai pkl 2pm jugak laa baru nak start PC.. Anzalna muncul 10 minit lebih awal dari Neelofa, so sempat laa capture gambar dia pose cun melecun dulu.. lepas tu baru laa beberapa orang seniman dan Zed Zaidi sampai..  


Tapiiii masa tu, semua orang still tak leh masuk hall lagi yer, sampailaa kelibat Neelofa yang vogue dengan shawl dan wedges pink muncul kat perkarangan hall PC tu.. Lepas Neelofa sampai baru laa semua orang masuk hall, berebut2 laa we alls macam anak ayam ni takut tak dapat seat and view yang cun..  hehehe nasib aku dapat duduk depan & tengah2, so sempat laa si Anzalna senyum and lambai kat aku.. *eehh motif nak bagitahu?? * =))

* baju biru tu PA Lofa *

* sempat di interview walaupun Lofa sibuk nak lari dari di soal *
* Anzalna sewaktu membaca teks permohonan maaf *

* Zed Zaidi selaku orang tengah dalam konflik dorang *


PC tu berlangsung tak sampai ½ jam ponn, lepas Anzalna baca skrip permohonan maaf yang di karang oleh pihak Neelofa  majlis pon selesai.. Anzalna bergegas keluar kerana ada shooting drama tapi Neelofa sempat stay untuk sesi interview bersama reporter’s .. Aku memang tak koser nak interview lebih2 , kes pon dah settle kan.. so nak update apalagi..  cume semalam ramai reporter tak puas hati sebab takde sesi soal jawab.. so banyak soalan2 panasss tak dapat di ajukann.. Sia-sia sajorrkkk reporter2 paper yang otai turun padang.. sudahnyaaa nan adooo !! Takpela janji kes depa dah selesai.. klu tak , sure tak abis2 org cakap pasal dorang lagi.. 

No comments:

Post a Comment