Friday, 27 June 2014

Baju Raya Dynas Nursing Attire 2014

Lagi berapa hari jer nak puasa , tapi aku rasa kompomm ramai dah survey-survey baju raya , ada yang dah siap tempah pun , ntah-ntah dah siap jahit pun.. hehe Aku pun dah selamat tempah tapi siap nyer masih belum nampak bayang baju pun lagi.. aduii ! semoga sejarah tahun lepas tidak berulang , bila mana malam raya aku masih tenung muka tailor.. T_T

Sekarang ni baju raya memang tak boleh last minit , kalau dulu yer lagi sehari nak raya pon boleh lagi turun Jalan Tar , tak pun PKNS shopping.. Sebab lagi last minit ko shopping lagi murah katenyerr.. Tapi sekarang lagi last minit ko shopping memang menangis laa ko ! Bukan takat murah , tapi yang tinggal hanyalahh size-size kak Adibah ... sedihh ! Kalau yang ada size kita-kita ni design yang tinggal ala-ala kak Melaah gitewww... huh ! sanggup ke nak pakai ??? 

So jangan cari pasal , haruslaah dapat gaji nanti terus shopping baju raya laju-laju.. Sebab kat butik aku pun sekarang ni orang dah start sopingg , siap bawak adik ipar , akak ipar, mak sedara semua sopping sesama..  Bagus betul perancangan awal .. ^_^ 

Jadi untuk korang bakal-bakal ibu atau mak-mak budak yang menyusu badan & mengandung boleh start heret somi-somi datang butik DNA Setia City Mall ataupun DNA The Curve untuk tengok collection raya.. Mana tau ada yang berkenan dek hati boleh rembat teerusss.. Heeiii jangan tunggu kak oii , sebab kali ni baju raya memang DNA tak keluar bebanyaakk.. 

Aku kasi review sikit-sikit collection raya DNA tahun ni yerkk, untuk korang cuci-cuci mata.. Lagipun ramai regular customer yang dah tanyer aku lapan puloh kali bila baju DNA nak update kat website.. hahaha aduuii kak , tulung laa jangan tanyer yang saya takde jawapan.. Kalau aku model , aku photographernyer senang ! hehehe 

 Sebab nak tunggu gambar exclusive dari Dynas , tak tahu laa kapan baru dapat.. Sekarang ni Dynas kat Japan pulak dahh , takut bila dia balik tahu-tahu baju pon dah abisss.. haaaa nanti lopong korang yang dok tunggu-tunggu tuuu.. So meh sini aku kasi review , ini pon gambar tak berapa nak proper sebab Mem takde nak mekap-mekap, sebab ni gambar untuk tatapan staff jerkk sebenarnya, mem bagi masa baju baru siap... hohohoh mati laa akak , kalau mem besar tau akak hapdet gambar niii.. Tapiii cantek apaaaa ???? ken ? ken ??? huhuhu orang dah lawa cantek je tak mekap punnn, barulaah natural beauty !! tak gituuuuu  ?? =D


Jubah chiffon yang lembut di badan , cair di mata.. *_*  



 Jubah Cotton Lace yang sedap di pakai & yang penting kain yang senang gosok !





Koleksi baju kurung kat atas , ampunnn gambar yang aku padam tu adalah gambar aku yang super huduhhhh ! tak sanggup nak tayang ... hohoho pandai muka sendiri huduh tak nak show off , muka orang takpe .. Tapi yang aku pakai tu baju kurung chiffon moden, nak tau macam mana rupe datang butik sendiri yerrr.. hekhekhek

Kurung Lace , yang ni boleh pakai as a dress sahaja untuk orang yang tak bertudung atau pun untuk non muslim..  Kain ni lagi senang tak payah gosok langsung ! 




 Jubah mengandung, dari kain cotton lycra yang lembut & berat .. 





Okey cukup..cukup... !! Buat masa ni, itu sajer yang boleh aku share .. Kalau ada yang nak baju match mak & anak kene datang butik bulan puasa ni.. Sebab aku pon tak dapat stock dari HQ lagi.. Apapoonnn datang butik jer lagi senang , boleh pegang , try & beli terus kalau berkenann.. hehe Kalau sesiapa yang nak shopping on9 punnnn boleeeh , boleh pergi kat website dnabydynas.com .. Hope entry aku ni sedikit sebanyak dapat membantu pada korang yang dok survey baju maternity & breastfeeding.. Enjoys & Selamat Berpuasa !! 

No comments:

Post a Comment