Wednesday, 14 May 2014

Solemnization Ila & Ezwan =)


Finally dapat jugak aku hapdet entry wedding Ila.. huhu masuk
2 bulan lebih , seri pengantin pon dah hilang dah pompuan tu.. Bukan apa,  gambar banyak sangat , pastu nak collect gambar dari sorang-sorang manjer adalah amat seksa.. rasa macam nak mintak hutang jerkk.. hohoho 

Sudahnya bila Kathy dah hapdet semua barulaa aku dapat amik dari dia sekaligus, sebab pompuan tu memang gigih kumpul semua gambar dari semua manjer.. hahaha Tak kisah laa walaun pon lambat tapi usaha nak hapdet tetap adoo kann.. Faham jerlaa aku ni bukan blogger tegar yang akan mengigil kalau seminggu tak hapdet blog, so bila masa terluang aku update kalau takde , memang nan adoo laa jawabnya ! =D  

Sebelum tu nah tatap laa wajah-wajah manjers sekalian.. eeh ?



Hujung sekali tu , Julie manjer aku jugak.. =)  

Sebenarnya Ila ni adalah kawan baik aku dari zaman uitm lagi , satu fakulti , satu blok asrama , bilik dia depan bilik aku jer.. Lepas abis study aku & Ila tak sambung degree , kita orang terus kerja.. Tapi aku keje dulu la, after a few months baru Ila datang keje kat KL , since that  memang kita orang bertambah rapat & rapat... sebab kawan-kawan lain semua sibuk sambung degree.. hehehe so pantang masa terluang memang aku melepak dengan Ila jer.. dulu aku kawan pon tak ramai , hehe sekarang pon tak ramai jugak.. kawan aku yang itu , itu jer .. tak bertambah , tak berkurang.. hahaha 

Macam mana Ira , Kathy & Ayu boleh jadi kawan jugak dengan Ila ni ?? Sebab aku masa zaman memasing bujang , asal karoke je aku ajak Ila , asal nak lepak aku ajak Ila , nak tengok movie pon Ila , hehe pendek kata Ila tu dah macam PA aku laah !  so sebab tulaa sape je kawan aku akan kenal Ila masa tu.. hehe Lagipon Ila ni memang best , sebab dia senang nak masuk dengan sesiapa pon , so aku pon rajin la mengangkut dia ke sana ke sini.. sebab dulu Ila pon tak pakai kereta lagi.. huhu rindu plak zaman2 muda gitu.. 



Dan macam mana pulak Ila & Ezwan boleh kenal ?? Dan buat aku rasa fefeeling sangat bila tengok Ila nak kawen dengan Ezwan , ialah sebab Ezwan pon adalah kawan aku.. hehe aku kenal Ezwan dulu melalui seorang kawan , lepas tu kita orang jadi satu geng bila aku bawak Ila lepak , kawan aku bawak Ezwan lepak.. Lepas tu bawak lagi kawan yang lain , kawan lain , sampailah geng kita orang jadi besar... hahha macam apa je geng2 ni kaann.. geng bas sekolah ke hapa..! 


tak kisah laa , tapi itulaa dia permulaan perkenalan Ila & Ezwan.. Mula-mula dorang ni kawan biasa , pastu aku tengok dah macam kawan baik , pastu lama2 aku tengok dah macam kawan rapat plak.. dan lama-lama aku tengok macam lain macam pon ada.. hahaha gitulaa kalau terlalu banyak chemistry memang akan tersangkut jugak.. sweets sangatttt kat dorang ?? kuikuikui 

Okey cukup pasal perkenalan dorang.. kisah cinta orang mana boleh citer lebih-lebih.. So bila Ila & Ezwan decide nak kawen , seriously aku rasa semua orang super excited sebab dah lama sangat kot dorang bercinta... hehe expecially kawan-kawan manjers aku , Ira , Kathy & Ayu memang kemain semangat lagi nak turun ke Sg Petani pergi wedding Ila.. Siap nak tempah baju theme sama-sama bagai... 


fefeling cover magazine time nihh ! wakawakaka 



Yeaaayy !! Ila dah kawennnnn... All manjers are taken ! =) 

Walaupon Ila takde tetapkan color tema pon tapi tetaaappp nak jugak.. ! Haruslaa barulaah meriah & cantik bila dalam gambar.. Dan dari situ barulaah orang tau betapa gediknya kita orang.. hahhaha suker tak ??? Tengok jerlaa gambar-gambar kita selfie kita orang , tak cukup kat masjid sambung pulaaakk kat homestay.. haishh dasar manjers sangaaat tau ! =D

Tapi memang betul ok , bila pakai baju ada theme ni senang sangat orang nak ingat ko , nak tau korang ni bestfren pengantin.. hehe macam kita orang , photographer siap panggil kita orang 2,3 kali untuk snap pic together2 dengan pengantin.. siap panggil kita orang gadis hijau masa majlis reception .. hehe comel takk ??? chomelll okeeey ! =))

Ooopsss btw sebelum aku terlupa masa wedding Ila ni , penginapan kita orang kat Kelab Cinta Sayang , di taja oleh pengantin .. Tq babe !!!! hehe sweeettsss lagi ! kencing manis tau banyak sangat sweet-sweet thing dalam entry nihh.. seriously sangat berbaloi dapat homestay ni, bersih , besar , lengkap , kalau nak masak-masak pon boleh.. cuma kita orang stay kejap so tak koser laa nak memasak bagai.. hehe tapi kalau korang-korang nak cari homestay kat area sg petani boleh try stay kat sini k.. memang puas hati kate ko...  Tak cayer ?? tengokkk sajer pic yang sempat aku rembat dari blog kathy .. hohoho enjoyss !!







Thank you for reading this entry ! 

No comments:

Post a Comment