Tuesday, 22 October 2013

Apa Pon Tak Boleh !!

Assalammualaikum… !


Dah nama pon berniaga , ada masa kene laa lari amik stock !! Boleh kate sebulan 2,3x aku ke Damansara Perdana untuk amik stock DNA.. Asal stock abis , atau ada new arrival pantasss aku akan pecut ke sana.. huhu selain dapat mengular dapat jugaak laa lari dari kesepian di Setia City Mall tuu.. Tapi kebiasaanya sebelum amik stock tu aku akan lunch dengan akak aku dulu , bila perut dah kenyang baru laa senang hati nak pilih stock.. Tapi bila dah lunch dulu kenn, lewat petang jugak laa aku sampai stor tu.. 


Selalunya aku akan email dulu baju apa yang aku nak, so senang dorang akan prepare siap-siap.. Aku sampai je stor takdelaa nak kene menunggu.. Check kuantiti , pastu belek-belek sikit dah boleh balik.. Tapi boleh plak petang semalam si Zan ni , nama staff yang jaga stor tu, ( Itu nama komrsial , nama sebenar tak tahu.. hohoho nanti pecah lubang lak kalau bagitahu nama sebenar ) dia kate tak sempat nak packing order we alls lagi.. Sebab stock bersepah-sepah lagi , macam kene tsunami katanyerr... Sebab Dynas baru balik expo kat Sabah..


Nasib baik aku tak rushing , akak aku pon mood baek aritu.. Yerla masing-masing perut kenyang, hati manyak senang laa.. Kebetulan stock baju baru sampai jugak aritu , so aku pon alang kepalang tambah order lagi dan dan tuu… hohoho lagi laa banyak keje si Zan tu, nak memunggah stock-stock baru pulaak..! Mesti dalam hati dia mengomel pasal aku.. hahaha Saje kasi dia banyak 
kerjaaa !!! hohoho gelak jahat 

Sambil menunggu mula-mula tu seronok laa lagi bersembang , menyakat si Zan ni.. hohoho Zan ni ala-ala tomboy gituu, tapi kulit muka dia cantek u alls ! Pipi dia siap pinkish2 lagii macam pakai blusher.. hahha seriusss aku tak tipu ! Kalau jadi pompuan tulen kompom suci giler muka dia .. Si Dynas siap panggil Zan ni , tomato lagi kooo , nak tau kenapa ?? Sebab pipi dia macam tomato Dynas kate.. Chomel hangat ! *matakeatas* 


Tapi bila dah sejam lebih menunggu , lama-lama mata ponn makin layu.. Perut kenyang + hujan kat luar , memang memintak-mintak sangaat laa bantal !! hehe Tapi aku cuba gagahi jugak tahan mata , sebab kalau aku tidur lagi lambat si Zan ni packing.. So aku tolong laa apa yang patut.. Tapi akak aku memang dah selamat dahh , tak sampai seminit letak kepala teruss dia Zaasss tidurrr !!!

Aku tengok dia tidur memang rasa nak tidur jugakk , tapi nanti si Zan tu tergoda tengok aku tidur acaner ??? hakhakahak Actually itu cubaan kali kedua akak aku tidur , cubaan pertama kantoii sebab baru je baring , Dynas datang pastu momokkan akak aku dengan lipas yang suka merayap-rayap dalam stor tu.. hohoho terus akak aku bangun… Tapi ngantuk punyer pasal , lipas pon lipas laa ! Janji dapat lelap seminit dua.. Walaupon hakikatnya akak aku lelap dekat 20minit jugaakk la & berjaya tidur tanpa gangguan lipas !! 


Akak aku memang juara kalau bab tidur okeyy , sebab tulaa aku pon ikut jejak langkah dia kuat tidur jugak ! hahaha Dulu masa kat Uitm ramai kawan-kawan aku kate aku pantang jumpa katil , katil orang pon boleh nak tidur.. kuikuikui Tapi orang yang kuat tidur ni , kuat kerja jugak okeey ! Bila kerja , kita orang kerja betul-betul.. Tapi bila ngantukk apa pon tak blehh !! hahaha 

* moral of the story : jangan makan kenyang sangat waktu kerja ! =D


5 comments:

  1. ahhaahhahahhahhaha... seperti bayi koooo, kakak u tido.. menjerit2 kakak u kat opis ni nampak pic tido seperti bayi tu weyhhh. ahahahhahahahhhahah. Hai Boss.. kat Amn pun best gak tido sila lah datang . LOLZ

    ReplyDelete
  2. JuLIe : wakakakakkaka suker kaann dapat membahan bos sendiri ! nasib baik dia tidur sopan jeerkkk !!

    ReplyDelete
  3. Wahh update ni bagus bagus bagus...Hari2 update la manjer baru syok..

    ReplyDelete
  4. nk cari kasut... nt nk skodeng ig awk...=)

    ReplyDelete
  5. kathy jem : hehe mood tengah rajin.. insyallah akan aku cuba hapdet selalu...

    pinky : hehe sila2 jengah ig or fb shopperlicious boutique k !! TQSM

    ReplyDelete