Monday, 30 September 2013

BERSAWANG !

Assalammualaikum !!

Hello korang2... bapak lama giler tak hapdet blog, bersawang-sawang dah blog aku.. hoho ada orang kesah ke aku hapdet ke tidakk .. Tapi aritu ada jugak silent reader tetibe text aku kat fb tanya nape tak hapdet.. terharu ahkak tau !! Walaupun yang tanya tu sorang dua jer pun, tapi sangat touching untuk aku blogger suam kuku macam aku ni.. huhuhu


Maaf laa yer , bulan puasa pastu bawak ke raya pastu lepas raya bzz mengalahkan orang yang ada bisnes juta-juta.. hahaha giler tak bzz dua bisnes aku nak handle , mana nak uruskan butik DNA lagi at the same time  nak uruskan on9 bisnes jugak.. time pose aritu aku meniaga kasut kat subang parade, pastu weekdays kene jaga butik DNA pulak , macam orang giler jugak laa aku ke sana ke mari.. 


Bayangkanla aku nak shopping baju raya pon tahun ni tak sempat.. Sedih ! mujur awal tahun aritu aku ada antar kain nak tempah buat baju.. So itu jela baju raya aku , kaler hitam gold, walaupon kaler nya tak meriah , tapi redha jela.. 

Yerla nama pon raya kan , orang yang meniaga laa paling sibuk sekali bila time puasa.. Setahun sekali , time nila semua orang shopping tanpa rasa bersalah.. wakaka So aku yang peniaga ni harusla pulun jugak , selagi boleh jual semua nak jual.. Sampai raya aritu stock kasut aku seminggu sebelum raya dah habis semua jual.. Kalau boleh kasut yang kat kaki aku pon , nak jual jer.. hohoho okey itu melampau.. =D 


Geram pulak aku masa tu , yerla lagi seminggu nak raya suppose boleh jual banyak lagi .. Tapi aku tak bajet plak stock aku tak cukup sebab selalu berlebih-lebih stock aku.. hohoho Apa-apapon aku nak say thank you sangat-sangat pada sesapa yang sudi beli kasut aku .. Sayang korang !  


Pastu lepas raya sibuk nak buat report stock , sales and ntah report apa-apa lagi.. hoho pengsan maak nak ! Dan boleh pulaak dalam sibuk-sibuk tu aku pon sibuk nak pi honeymoon dengan suami terchenta.. kuikuikui *gelak gatai* Yerlaa masa booking tiket tak tau time tu bulan raya , sekali dah masuk bulan 8 baru sedar diri.. hehe 

Gasaklaa raya pon raya lah kan.. Bagus jugak bercuti time raya , takdela jumpa orang melayu kat phuket tu.. wakaka Yer aku honeymoon kat phuket sacher.. Nanti aku hapdet entry itu jugak yer.. Walaupon lambat akan tetap aku hapdet.. Yeaahh ! Semangat itu yang kita cari yana.. hahaha

Iyer sebenarnya memang banyak giler story aku nak hapdet.. Majlis aqiqah anak akak aku pon memangil-mangil nak hapdet kat sini.. Rasanya boleh kot sebab sekarang ni rasa macam dah bertenang sikit hidup aku.. hehe tunggu yer !

2 comments:

  1. Haa update jugak ko blog ni..pantas manjer cargas skit..hahaha tak sabar nak baca pasal honeymoon ko ni!!

    ReplyDelete
  2. Salam kenal Yana! Singgah sini buat pertama kali.. Tambah2 kenalan baru.. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete