Wednesday, 17 July 2013

Koleksi Baju Raya Dynas Nursing Attire !

Assalammualaikum ! 

Amacam puasa harini , ok ke tidokk ?? Harap-harap okey semuanyaa.. Dah seminggu berpuasa ni ramai ke yang dah shopping raya ?? hehe aku baru tempah baju sepasang, rasa-rasa macam nak cari 2 pasang lagi.. hohoho maklumlahh tahun ni beraya kat Terengganu , haruslaa akak shopping sakan skit tahun ni.. hehe

Kalau ikut tahun-tahun sebelum ni aku beli baju raya 2 pasang jer pun dan biasanya aku akan beli yang ready made jerk..  Sebab aku ni memang ada masalah tailor, biasalah nak cari orang yang sedap pakai tu payah sikit.. kalau ada pun harga nya pulaak macam tempah kat Rizman Ruzaini jerkk.. nangis nak membayornyaa... hohoho 

Tapi since tahun ni dah keje kat Dynas Nursing Attire ni , aku rasa memang nak shopping baju raya kat DNA jerlaa.. Lagipon masa aku amik stock baju raya last week, tetibe rambang mata nak rembat sepasang baju untuk pakai hari raya nanti... hahaha nak rembat bebanyakk over bajet pulaak nanti.. Jom tengok koleksi baju raya dari DNA..  



Antara yang aku berkenan adalah yang bawah ni tapi bila aku try size S dia macam L laa pulak.. hahaha maklum laa baju DNA ni untuk nursing jugak , so kat bahagian dada tu aku memang failed laah ! Tau-tau jerlaa orang yang menyusu badan ni , tanggg dada tu memang membuak-buak kan.. hahahha #ooopss 

Untuk korang yang ada anak perempuan boleh pakai sedondon dengan anak lagi. Chomell angaat !! hahhaha Design ni ada 4 color , turqoise, purple, pink, blue.. Semua color lembut2 jer, memang sweet laa kalau pakai pagi raya.. eceh ! 


Tengok aku pakai macam baju pinjam tak ?? hahha Dah laa time puasa ni berat aku turun 2kg lagi laa nampak longgar sana sini.. #sedih ! Boleh laa nak alter sebenarnya tapi aku malas.. hehe Tapi kalau orang yang dada bidang memang sesuailaa tak payah nak alter-alter.. 



Nasib Dynas ada buat baju yang kecik jugak.. maybe sebab jenis kain jugak , so kain yang ni aku pakai just nice jerk , takdelaa macam baju pinjam.. lagipon aku suka cutting baju ni sebab boleh buat aku nampak tinggi.. hohoho tinggi ker ??? 


Yang bawah ni pun aku sukaa , ada dua kaler merah & black.. Tengah pikir nak kaler yang mana satu.. hehe 




Haa amacam cantek2 tak baju DNA ?? Kalau tak menyusu badan pon boleh pakai okey, sebab baju DNA tak nampak macam baju menyusu pun, very fashionable u alls.. ! huhu Dan yang best kalau korang pregnant pon boleh pakai , sebab Dynas memang design baju sesuai untuk orang yang menyusu dan mengandung, 2 in 1.. so boleh pakai before bersalin & selepas bersalin.. Jimat ! 

Okey itu sajerrr  entry arini , sape nak shopping baju raya DNA , boleh laa datang butik kat Setia City Mall or The Curve.. Tapi kalau datang Setia boleh jumpa aku, kalau datang The Curve boleh jumpa Dynas... haaa pilihlaa nak jumpa saper???  hahaha motif ??? =D 

Okey ualls enjoy shopping !! =)  





5 comments:

  1. Yg last sekali cantik. Berapa rm manjer?

    ReplyDelete
  2. Ceera : last tu RM260 .. price smua baju raya belo rm300..

    ReplyDelete
  3. menarik la yg sedondon ngan anak tu.. camne nk tau size kita and size anak yg available..

    -Fara-
    Fara Menulis Tentang..

    ReplyDelete
  4. Farra AM : boleh datang butik Dna Setia City Mall @ Dna The Curve

    ReplyDelete