Monday, 13 May 2013

Birthday Khyra @ Jkids Publika



Happy Birthday Khyra Khalissa  !!
28/4 lepas Dynas buat birthday party untuk anak sulung dia Khyra yang 3 tahun , @ JKids Publika.. Happening jugak buat birthday party kat sini , senang anak-anak boleh lepas kasi dia main kat dalam tu , mak-mak & bapak2 boleh bergossip sambil makan dengan aman.. hahha Aku macam biasa laa jadi photographer tak rasmi hari tu , selain datang untuk makan..

Birthday cake hello kitty 

Selalunya kalau Dynas ada buat apa-apa majlis , or photoshoot dia memang akan suruh aku shoot skali gambar apa2 yang patut... Dan disebabkan itulaa kengkadang gambar aku selalu takde dalam picture.. hohoh #sedih !

 
with mummy =)

ergghh keras pulak cake nihh ! hehehe

Hello Kitty Cookies 

Khyra & her best fren Rania

 Kali ni tema birthday party Khyra ialah Hello Kitty !! Jenuh jugaklaa aku pusing mall cari barang hello kitty nak kasi hadiah , ingatkan senang nak jumpa , rupanya susah jugak.. Dah laa last minit cari , so asal hello kitty jer terus grab..

saat pasang lilin 


with daddy & mummy 

Yang peliknya hari tu si Dynas pulak pakai baju Hello Kitty , Khyra elok jer pakai dress ... confuse aku sape birthday girl ni.. Mak nyer pulak lebih -lebih.. hahaha tak kesahg janji chomel ! Chomel ke kak tonn??? =D

Sazzy & daughter 

Birthyday party kali ni geng artis ramai yang tak dapat datang tak macam birthday yang lepas.. Masa aku sampai Yasmin Hani pun dah nak gerak , yang tinggal Sazzy , Ning Baizura & Fazlun.. Sariyanti datang pun dah lewat , masa tu aku dah chow pun.. Sempat bergambar dengan Sazzy jer hari tu.. hehehe jadilaa dah banyak kali jumpa Sazzy ni tapi tak pernah nak amik gambar..

Barisan artis yang hadir ... ooppss kecuali dua orang dari kanan tu.. =D

me & sista


sista & my lovely niece Mia

Actually ni 1st time aku datang Publika.. Dah banyak kali aku ajak Shah , tapi dia malas.. Balik-balik OU , The Curve & Setia City Mall jer kita orang tawaf.. sampai aku dah nak muntah masuk parking mall kat situ.. hehehe  so bila sampai jer Publika ni , tetiba aku rasa macam jakun kejap.. hahaha kesian kan aku ! Bagi aku Publika ni tempat nak lepak minum best laa kot, kalau nak shopping macam tak friendly user jerk.. yer ker??? hehehe aku rasa lah , tak pernah try shopping pon lg.. Tapi yang buat aku sakit dada , parking rate dia laah.. Bapak mahal koo ! Boleh dapat lambchop sepinggan.. =D Sekali sekala boleh laa datang sini , kalau dua kali dua kala , memang botak tayar keta kooo.. hohooho


Akhir sekali tatap laa muka aku & birthday girl yang chomell ni... Khyra ni masa kecik punyer laa kekwat dengan aku , jangan harap la nak bergambar peluk macam ni.. Tapi sekarang ni dah friendly , nak pulak muka aku ni dah selalu sangat dia tengok.. So bila jumpa memang dah kamcing laa.. hehe

3 comments:

  1. Barisan artis yang hadir .ooppss kecuali dua orang dari kanan tu.. =D . bhahahhaha.. caption tu tak daya nak baca. Lol

    ReplyDelete
  2. kita tgk sis dalam nona..hihih

    ReplyDelete
  3. JuLIe : hahahah sila baca dalam hati yer..

    hajar hazizi : hehehe tq ! kita watak sampingan jerk ..

    ReplyDelete