Friday, 30 November 2012

Wedding @ Jubli Intan JB


Kepak kepak kepummm kepum… !! Masih tak terlambat lagi aku nak wish Selamat Pengantin Baru untuk Eizam & isteri nyaa yang muda dan manis ituuu… heheh tujuan datang JB ni pon sebenarnya nak tengok dorang bersanding… Punyalah excited sampai nak pergi wedding ni, aku sanggup buat baju baru kata koooo !! hahaha


Kebetulan pulak Ayu pergi Jakarta bulan Oktober aritu, so alang kepalang kirim laa kat dia kain 2,3 pasang untuk buat bajum dan salah satunyaa inilah dia yang dah siap !!!


Cantekk takk ??? Sila baca dalam nada Eric Leong yerr, baru laa excited giteww… #motif?? Hehe baju ni 1st time aku tempah kat tailor Ayu, yerlaa pompuan tu memang rajin tempah baju so haruslaa tumpang tailor dia sajer, lagipon tailor dia sangat professional okeh… Dan yang penting harganya jugak berbaloi2 … Kagum ahkak !!  Lagi 2 pasang masih takde design nak buat macam mana, lagipon takde wedding lagi nak kene attend so hold jer laa dulu.. Nanti mana tahu ada design baru lain pulak keluarkan…



Suami-suami kita orang pon tak nak kalah yer... Masing - masing nak pakai kot sebab nak nampak segak , hahaha nasib baik muat walaupon tak boleh button.. 


Okey selain baju , kita orang jugak beria2 pergi cari salon untuk buat rambut.. hehehe macam nak pergi attend wedding artis jer kaan… Ikutkan aku memang tak koser sebenarnyaa, tapi sebab Ayu nak set rambut ala mak datin gitew, so aku follow jer laa.. Tapi aku blow curl jer laa , malas nak sanggul macam Ayu nanti nak basuh jenuh sebab kompom salon tu akan pakai spray rambut.. Rambut aku ni dah laa panjang, leceh nak basuh kalau dah kejung keras..  So ini laa hasil rambut kita orang selepas duduk dua jam kat saloon... 



Bila dah siap cantek2 semua, pukul 8 kita orang sampai kat Dewan Jubli Intan .. Meriah sungguh wedding Eizam ni, makanan pon sedaap ! Hehehe giler tak sedap masa tu, memang tengah lapar kooott… :D


Lepas dah berjaya amik gambar dengan pengantin kat atas pelamin, kita orang pon gerak balik hotel.. Walaupon hati nak jer lepak minum kopi, tapi kenangkan esoknya nak kene bangun awal sebab nak menghabiskan duit kat Singapore pulaak… hehehe so baek balik tdoooo dulu…ZZzzzzzzz


Eizam senyum lebar nampaakkk... hehehe suker lerr tu.. 


semoga kekal hinga ke akhir hayat ~ 

No comments:

Post a Comment