Wednesday, 3 October 2012

NEW LIL GIRL ~ RAISHA !


Yeayyy dapat anak angkat sorang lagi… Congrats mancher dapat baby girl yang chomel + gebu + kiut bangaat !! Cantek macam ko jugaakk.. hehehe I’m happy for u ..

Semalam lepas dapat tahu jer khaty dah selamat bersalin , aku tak dapat nak pergi hospital lagipon masa tu dah lewat petang.. so plan datang arini sajorrkk dapat laa spend time lama skit kat hospital !! itulaa motifnyaa nak sembang2 pon puas , kalau datang semalam comfirm sedara pon masa tu ramai smore penat meneran pon tak habiss lagi !! hehehe * tetibe teringat cite khaty nak bersalin tadi - #gulp seriau jap *





Masa aku datang baby takde dalam bilik, so aku tgk dari cermin luar jerk.. frust sangaaat okeeh !  Geram jer tengok baby tu, tapi takleh nak pegang… lepas lepak dah sejam lebih , borak2 + gedik2 amik gambar kat bilik ,  aku try test  sruh khaty tanya nurse nak amik baby.. hehehe tak puas hati aku kalau balik tak dapat pegang baby.. Sekali nurse kata boleehh, suker gilaa laahh aku kan.. Nama baby khaty ni , Raisha dan ada nama kat belakang lagi tapi aku tak hengat sebab macam pelik skit nak eja..  So baik aku takyah mention kang salah , naya mak bapak dia marah ! :p 

Mula-mula tu macam takut nak pegang , sebab khaty kata anak dia asik nangis jer semalam.. tapi dah tengok macam ‘line clear’,  aku memberanikan diri laa pegang.. hehehe nasib ahkak ada pengalaman jaga anak2 buah yang berderet so xde laa kekok sangaat.. Bila dah pegang , baby tu elok diam jer tak nangis ponn, aku pon lagi amik kesempatan amik berkat , hehhe dekat ½ jam aku pangku dia.. 


Dah 3jam lepak , akak ipar khaty pulak sampai.. Siap akak ipar dia kata “ Eh lamanya awak kat sini.. dari tadi tengok kat fb khaty update pic.. “ oooopss aku terkedu jap nak jawab ! peril ke apa tuuu??? So ahkak ponn mintak diri laa, takkan tak faham2 lagikaan.. hahahah lagipon dah lama sangat kot aku kat hospital tu.. kasi can orang lain pegang baby pulaak !! :D

Khaty dalam pantang nanti dekat rumah mak dia @ Sg Buloh … So nanti boring2 aku datang yer mancher.. ehehe suka bila khaty bagi gelaran mummy yana untuk anak dia panggil aku nanti… Ecehhh ntah tahun bila anak dia boleh panggil aku ntaahh ! :D

7 comments:

  1. Comel bby dia na....tp nampak cam 10 hari je kemain lebar muke bby

    ReplyDelete
  2. aNNe : hehehe babay dia besar , 3.2 masa lahir aritu..

    ReplyDelete
  3. baby kathy mmg comel giler...geram tgk...

    ReplyDelete
  4. Nanti mumy Yana dtng lawat Raiisah lagi yer..hehe

    ReplyDelete
  5. hahaha... tak perli la dear.... terkejut sebenarnya, ingatkan tk de org kat bilik kathy :)) jgn mara aaa......

    ReplyDelete
  6. maklongon9shoppe : ooopss !! hehehe takpe bagus jugak tanyer kalau tak saya lupa diri buat hospital mcm rumah sendiri.. hehehe

    ReplyDelete
  7. khaty : ok manjer nnt nak dtg rumah mak ko plakk !!

    ReplyDelete